7 Şubat 2010 Pazar

gel,sevgilim aşk'ın içine edelim

Daha fazla mutlu olmayalım. Zaten eskisi gibi olamıyoruz  ne kadar istesek de.
Beş yıldır tanışıyoruz. Seninle olmak güzel bir fikirdi. Ama benim kaderimde sürekli ayrılıklar var. Önce rafael, sonra topetto , şimdi de sıra sende. Sonra ise Allah kerim. Bu dünyada olan biten herşeyden nefret ediyorum. Herkesten,,,, bilhassa annenden, evimize girip çıkmasından bana laf sokuşturmasından, sonra senin bütün arkadaşlarından. Örneğin işkembe suratlı Merve 'nin gecenin bir vakti içip içip seni aramasından,,,biz çocukluk arkadaşıyız diyerek sana sarılmasından ...Sonra kendimden ve  elbette senden,,,akşamları çiçek getirişini bir lütuf olarak görmenden, şarabı açarken sürekli konuşmandan.....Biliyor musun ,,,özellikle yapıyor Şevket  ve Niyazi sanki ya sana bir zarar verecek, ya da bizimle ilgili benim ilgilenmeni istemediğim konularla ilgileniyorlar. Ben sadece seninle birlikte olup herkesten ve dolayısıyla her sorundan uzak kalmak istedim. Sen de dün akşam böyle dedin...bencil aşk'a varım dedin ...Bugün de konuşacak kimsem yok diyorsun. Benim de yok. Sadece sen varsın. Ben sana açılabiliyorum. Sen ise açılmak için bir başkasını arıyorsun. Tamam olabilir. Ama neden bana değil? Veya bunda benim suçum ne  yeterince yetmiyor muyum?Neden hemen kızıyorsun? Sinirleniyorsun?..... Öfkeleniyorsun?... Neden hep kızgınsın? Yeter artık.... Yeter....
Benim de bir canım var. Ve dayanacak fazla gücüm kalmadı. İlk defa bir insana bu kadar kızabiliyorum. Bunu başardığın için umarım mutlusundur ve bir o kadar da vurdumduymazsın. Hep sana ince , kibar, ılımlı davranıp senin sorunlarınla ilgilenmek gerekiyor. Tamam yaparım,,,lakin olmayacak olamaz, yapamazsın tavırlarıyla beni dinlemeden red etmediğin sürece. Bu dünyayı artık sevmiyorum. İçindekilerle birlikte.
Tüm bu düşüncelerimi günlüğüme yazarken senin sanki yirmi yıllık evliymişiz gibi gülümseyerek televizyona dalıp gitmiş olman....Tanrım.....
Şimdi yukarı kata çıkan merdivenlere ulaşmak için 10 Metre var...acale edersem bavulumu toplamam, yüzüme acıklı ifade vermem ,,ve kapıyı çarpmam toplam yarım saatimi alır...ve doğru gar...Biletimi alır kompartımanıma yerleşirim....Gözlerimi kapar , gecenin hülyasına dalar ,,, seni de unuturum......
hepsi bu..............................

1 yorum: