27 Şubat 2010 Cumartesi

annelik notlarım 1990

(bir küçük çocukla anası 1995)

17 kASIM 1990
oğlum doğalı üç gün olmuş. Günlüğüme aldığım notlar;

bir erkek bebek doğdu
üçüncü günü bugün
Yiğit ama (yigido)
komik birşey
uyuyor, emiyor, kaka yapıyor, uyuyor, uyanmıyor
babası deli
eve tezgahı kurmuş
fotoğraf stüdyosu gibi çalışıyor
akrabalar çıldırmış
pipisine bal sürülmeliymiş
ballı olsun diye (tövbe tövbe)
teni tuzla ovulmalıymış
kaynar içilrmiş burada
ısıt dediler
ısıttık
kaynatmamışız ayıp olmuş,
 kaynar kaynatılmalıymış onun için adı kaynarmış
hadi lan için işte dedim, tuhaf tuhaf baktılar
ben de gidip bebeğe baktım, benimki de tuhaftı
babaannesi leğen almış
e küvet vardı dedik
yok leğende yıkanmalıymış
yağlı ballı yemeliymiş,
 süt yaparmış, muş, miş, mış
agop'un kazı gibi yediriyorlar beni,,
saman istiyor canım!
oğlum pembe bir şey
odasına lila rengi boyadığım iyi olmuş..
kendim boyadım karnım burnumda
iki de ayıcık resmettim gerçi daha çok,
 tilkiye benzediler ama!
bir gün önce sancıdan ölüyordum...
ama yine  de seviyordum...
bak yine ağlıyor...
oy oy çok bokluuu bu....
geldimm bebemmm ineğin geldiiii....





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder