31 Ocak 2010 Pazar

"Nasıl da sokulurdu ellerin ellerime" İ.Geçer

Sen susunca sular çekilir kıyılarımdan.Bende en güzel gemilere binip senin sularına gelirim.Buyruğuna girerim,saklambaç oynayan bir çocuğun gülüşüne eklenerek...
Aç beni,açıl korkular,kederler tedirginlikler...engel olmasın aramızda,göster kendini bana korkma...küçük süprizler yap hadi sevindir beni, sevdiğime ne kadar doğru bir iş yaptığımı !



Hadi okşa beni öp,sev,sarıl,dokun,elimi tut ama hisset,içimi de sev en az gördüğün kısmım kadar...böyle olabiliyorsan eğer ...bunları yapmak kalbimin taaa derinliklerinden neşeyle gelebiliyorsa eğer evet sen ruhumu okşayansın...Ve lütfen,,, 
Bugün sevdiğin insanların, isimlerini getir hatırına,

aralarında ismim olsun.
Bugün bulutlara dolanmış iplerini çöz kalbimin,
Ve altın bir kelebek gibi ellerinle tak saçlarıma,
Hadi,
Hadi bir tek gülüşünü gönder bana bugün,
..................yapabilir misin?
yap ne olur?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder