18 Aralık 2009 Cuma

Öylesine dibimden not's



Öylesine Dibimden Not's

+
Çok eski bir arkadaşımı gördüm dün gece.
 Birbirimizi tam biliyor olmaktan kaynaklanan zorlama içtenlikle
 örülü üç saatlik bir sohbetin etkisini üzerimden atmak için sadece duş almakla yetindim
Temizlenmek bazen işe yarıyor. Ben böyle değildim….

Can acıtamazdım eskiden (böyle bir yeteneğim yoktu ve bunun için yeterliliğim...)
Şimdi pek fark etmiyor. Uf mu oldu canım, öpeyim de geçsin. Komik...
Bir zamanlar sana kalbimi göstersem yaralarıma hayran olursun demiştim.
Şimdi göstereceğim ne var?... Kalbim mezarlık gibi….

+
Gece neden baloncuğa dönüşüyorsun... Ne kadar içtenlik?

Ben kendime rol kesmiyorum, bu hakikat. Bir zamanlar gençtim ve yapardım,ama artık değil... Olabildiğince samimiyim kendime ve oluşumlarıma karşı. Zaman etkiliyor,cidden etkiliyor. Görecelik diyerek kurtaramam kendimi, fizik yasalarının geçersiz kaldığı zamanlar vardır. Zaman etkiliyor. Fazla vakit kalmadığını anladığında insan ne yapar?
Her geçen saniyenin ağırlığını hisseden insan ne yapar?
“Özür dilerim geç kaldım aslında yola çok erken çıkmıştım, ama oldu bir kere... Nasıl yani?... oldu bir kere, tanıdım, dokundum, yüzünün yarısı yoktu, o da baloncuktu,
.....,,,,terk ettim. Çünkü kördü. Hayır,,, kör olması benim için sorun değildi,
sorun şuydu ki; kendimi güzel bulmuyordum. Bu sebeple beni görmeden beni güzel bulması bana anlamlı gelmiyordu. Çünkü onu kandırıyordum, kör olmasa beni sevmezdi ki...


Ah canım ne ilginçsin!!!Evet çok ilgincim....
Hedonist bir sevgilim vardı bir zamanlar ve ben existansiyalisttim harbiden. İmgem de baloncuktu. Kendimi yere bıraktım beni tutmadı. Üzerimi ört dedim, örtmedi. Toprak atamazmış bir kefen üzerine hele ki kefenin içinde sevgilisi varken. Yapması gereken buna göre, kefeni yırtmak olmalıydı ama hedonist olduğu için beni terk etti::: Sonra gömdü. Sevgiline toprak atamazsan, onu sevgilin olmaktan çıkartırsın.
Tutarlıydı. lakin adil değildi, ve dürüst...hiç….değildi.....

+
İzleniyorum. ama bu yüzden yazıyorum zaten. En azından burada.
Ama izlenmek kısıtlar mı; kısıtlar. önemli hissettirmesi de vaki.

Doğru mu? bence değil. bu yüzden kapanabilirim. Özgürlük hrkesin olduğu yerde hiçkimse yokmuş gibi yahut hiçkimsenin olmadığı yerde herkes varmış gibi olabilme yetisine sahip olmak değil mi biraz?
olabilir.......Bu türküler iflahımı kesti...Üşüyorum.........
yeni kamçı yemiş at gibiyim...koşuyorum...

Çekelim turnam sineye derdi sineye bu yıl bize gülmek haram seneye de şüpheli..
seneye her şey şüpheli??

+
kapanmıştım.

açıldım.
dirsek temas aralığı hizaya gel...
"özgürlük durduğun yerde durabilmektir çoğu zaman" ,,,hı olabilir mi?

İTİN BİRİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder